۱۳۹۰ اسفند ۱۶, سه‌شنبه

اطلاعیه، مفقود شدن 1 میلیون نفر از شهروندان تهرانی و در خواست کمک از یابندگان !

 آقای براتلو رییس ستاد انتخابات استان تهران در جمع اعضای این ستاد در تاریخ 21 اسفند 1386، تعداد واجدين شرايط رأي دادن در شهر تهران را 6 ميليون و 403 هزار و 308 نفر اعلام کرد. (خبرگزاری فارسی 21 اسفند 1386)

آقای براتلو رییس ستاد انتخابات استان تهران در مصاحبه با خبرگزاری مهر در تاریخ 2 اسفند 1390، تعداد واجدین شرایط رای دادن در شهر تهران را 5 میلیون و 400 هزار نفر ذکر کرده است.طلاعیه استانداری تهران 15 اسفند 1390)

با توجه به موارد فوق به نظر میرسد ظرف 4 سال گذشته قریب به 1 میلیون نفر از شهروندان تهرانی ناپدید شده اند !
از یابندگان محترم تقاضا داریم در صورت هرگونه اطلاعی از سرنوشت این 1 میلیون شهروند مفقود شده مراتب را با ستاد انتخابات استان تهران و شخص آقای صفرعلی براتلو رییس این ستاد در میان گذاشته و خانواده هایی را از نگرانی برهانند!




ستاد کش دادن مسئله تقلب در انتخابات
16 اسفندماه 1390 





۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام قربان، من دلیورنس هستم از بالاترین ارادت دارم خدمت شما. لطفا با من تماس بگیرید
deliverance202@gmail.com
ضمنا این پیغام من رو لطفا در اینجا منتشر نکنید